My nails look wonderful, as always!! Love the color selection they offer!
Behandeling door Vivien
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
No atmosphere at all, no music playing, not a single word spoken between me and the beautician. Happy with how my nails came out but the overall experience for the money I paid was lacking, wanted to feel pampered but instead felt a bit awkward. General cleanliness could be improved overall too.
Behandeling door Vivien
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Er was geen tijd ze heeft het afgeraffeld
Behandeling door Vivien
Josephine•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Good value for money
Behandeling door Lee
Kia•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Not great! The manicurist clearly didn’t care and the manicure was lumpy, badly filed and messy. Won’t go back!