The girls are always nice and my nails look great!
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Er werd goed gevraagd hoe lang ik de nagels wilde en welke vorm. Dit werd allemaal volgens wens gedaan. Ook vond ik het fijn dat ze de kleur die ik wilde hebben eerst uitprobeerde op één vinger zodat ik het kon beoordelen.
Behandeling door Daisy
Kayleigh•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooie french gellak manicure! Wel een beetje prijzig...
Behandeling door Daisy
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg blij met mijn nagels en erg vriendelijk personeel!!