Hele mooie, schone salon.
Dames erg vriendelijke.
Blij met het resultaat.
Behandeling door Amunra•Laserontharen
Lisa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg tevreden!
Behandeling door Amunra•Laserontharen
Fide•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen zien er geweldig uit! Dit was mijn eerste keer voor wenkbrauwlifting en ik ben voortaan Zeliha's vaste klant! Even kammen en mijn wenkbrauwen zitten al in model, beter kon ik niet wensen! Dankjewel Zeliha!
Wimper permanent
Sharon•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
n goed bereikbare salon schoon correct en vriendelijk .