Het is er altijd gezellig bij Hind. Vakkundige vrouw.
De salon ziet er perfect uit. Ook zeker de behandel kamer.
Staat altijd de cliënten beleefd en geduldig te woord.
Behandeling door Hind•Pedicure
Hilke•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer goede salon
Behandeling door Hind•Pedicure
ingrid•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was heel relaxed en zij hebben heel goede service.. mijn gezicht straalt weer.. echt aanrader!
Hydrating Facial
Suzan•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke schone huid, en liefdevolle behandeling met fijne adviezen.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Erica•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was in dit pand voor de eerste keer en moet zeggen dat ik het netjes mooi en verzorgt uit vind zien.
Je wordt er professioneel geholpen en altijd gezellig een praatje erbij.
Ik ben er echt heel blij mee.