Ontzettend blij met mijn laserbehandeling! Vooraf was ik nerveus, maar het was totaal NIET PIJNLIJK. De therapeut is ook superlief en stelde me gerust. Ik heb meteen een vervolgafspraak gepland.
LaserontharenToon alles…
Emma van Dijk•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Als gebruikelijk weer een zeer goede behandeling
Behandeling door Hind•Medische pedicure
Tessa•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn huid (acne) is enorm verbeterd sinds ik bij amunra onder behandeling ben!
Behandeling door Hind•Hydrating Facial
esther•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb mijn benen laten laseren en het deed gewoon GEEN pijn! Terwijl ik echt een lage pijngrens heb. Mega blij!!!