Mooie salon en een prettige sfeer met deskundige medewerkers.
Behandeling door Hind•Microdermabrasie
Anneke Voskuilen•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat ik het meest waardeer is dat Hind, naast vakkundig, ook heel vriendelijk is en bereid is snel plek te maken in geval van "nood", dwz in mijn geval pijn.
Behandeling door Hind•Medische pedicure
mies•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hind is echt een vakvrouw!
Zij heeft passie voor haar vak. Veelzijdig is haar aanbod.
Hind doet aandachtig haar werk. Ik zou je deze hartelijke specialist zeer aanbevelen!!
Behandeling door Hind•Microdermabrasie
Marjolijn•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een van de beste salons die ik heb bezocht ik zou zeker nog een keer terug willen komen😁
Behandeling door Amunra•Laserontharen
Omar•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke dames met een heel goede ervaring!
Zeker een aanrader!!