De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
23 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik werd heel vriendelijk en professioneel ontvangen en de behandeling was top kwaliteit.
Heerlijk en ontspannen behandeling Ik zou het zeker aanbevelen als je echt even tot rust wilt komen.
Kon ook supersnel terecht, was altijd al van de mesoestetic crèmes maar de mesopeel pigmentatie was echt top. Ben van de donkere vlekken in m’n gezicht zo goed als af, en ik straal gewoon. Ze gaven ook duidelijk aan hoe ik even een paar dagen ging schilferen. Maar dat viel uiteindelijk reuze mee, het resultaat is top, en zal vaker terugkomen!
Voor mijn moeders verjaardag heb ik deze gezichtsbehandeling geboekt. Van begin tot eind was onze ervaring op en top! Een heerlijke cappuccino bij aankomst, rustige en heel schone salon en de behandeling was erg goed en luxe want mijn moeder kwam er stralend uit, van binnen en buiten!
Zeer tevreden over de acnebehandeling bij deze salon. De behandelaar was ontzettend professioneel, deskundig en nam echt de tijd om mijn huid goed te analyseren. De behandeling werd zorgvuldig en hygiënisch uitgevoerd en mijn huid voelde direct rustiger aan. Na een paar dagen zag ik al duidelijk verbetering. Fijne sfeer, eerlijk advies en een behandelaar die duidelijk weet wat ze doet. Absoluut een aanrader!
Toon reactie salon...