Een fijne salon met persoonlijke aandacht en goed adviezen
Vrouwen knippenToon alles…
Claudia•6 maanden geleden
Geverifieerde review
De dame door wie ik werd geholpen deed het heel goed en precies zoals ik het wilde.
Styling door Salon 1•Vrouwen knippen
Isa•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk personeel. Wenkbrauwen zien er top uit. Denk dat hygiëne beter kan. Hetzelfde wattenstaafje gebruiken voor alle klanten? Hetzelfde verf kwastje gebruiken voor alle klanten?
Behandeling door Susan•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Anna•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Denken goed mee over kleur en model. ik ben echt heel blij met het resultaat! Eindelijk kan iemand een keer zien dat ik naar de kapper ben geweest 😊