Nu voor de derde keer geweest,en nog steeds super tevreden,ze maken zeker verschil..een dikke 10 ♥️
Behandeling door Susan•
Vrouwen knippenToon alles…
Christina•28 dagen geleden
Geverifieerde review
Ik wordt hier altijd fijn geknipt en behandeld
Styling door Salon 3•Vrouwen knippen
Louise•28 dagen geleden
Geverifieerde review
De vrouw die mij hielp is echt een ontzettend lieve vrouw, kundig in haar vak en secuur.
Ze heeft mijn haar heel mooi geknipt in laagjes waardoor mijn krullen weer heel mooi uitkomen.