ze doen het heel goed ik kan het iedereen aanraden
Styling door Rami Asfar•Mannen knippen
Thomas•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
geweldig ik blij echt bij hun het is een hele goeie kapper
Styling door Salon 2•Mannen knippen
Thomas •3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Meerdere keren mijn haar laten verzorgen bij deze salon.
Haar laten kleuren , knippen en stijlen alles verliep netjes op tijd en met veel passie en vriendelijkheid.
De dames en heer zijn professioneel en zeer beleefd.
Ook advies mogen ontvangen zeker een aanrader .
Mijn vaste haarsalon 🥰