Perfect shape and flawless finish. I highly recommend her for anyone looking for top-quality work!
Behandeling door Angel•Gellak manicure
Laura•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels lieten steeds los , dinsdag was ik voor de 2de keer bij angel en wauw mijn nagels hebben bijna 4 weken gezeten🤩 zo super blij mee!
Behandeling door Angel•Nagelversteviging
Vanessa•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer hele mooie nagels, en een hele mooie zaak, straalt echt luxe en preciezy uit
Behandeling door Angel•Nagelversteviging
Bo•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben weer helemaal blij de deur uit gegaan!
Ze heeft sinds een paar dagen een nieuwe cat eye collectie en gelijk gebruik van gemaakt, frisse vrolijke kleuren. Al erg veel complimenten gehad, heel erg bedankt weer ❤️
Behandeling door Angel•Kunstnagels opvullen
Andrea•3 maanden geleden
Geverifieerde review
always a pleasure my treatments in Angels. and very fast which is convenient for me