Het personeel is vriendelijk en werkt zeer professioneel!
Behandeling door Team van Anna•Wenkbrauwen - threaden
Melek•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Gezellige lieve mensen en je gaat altijd weg met een keurig kapsel.
Styling door Team Anna•Mannen knippen
Friso•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn dochter werd heel goed en zorgzaam geknipt. Ze vind Annie ook erg lief dus dat helpt mee😊
Styling door Team van Anna•Meisjes knippen
Janneke•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling. Superstrakke wenkbrauwen en zorgvuldig gewerkt
Behandeling door Team van Anna•
Gezicht threadenToon alles…
Naomi•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Het is altijd fijn om bij Anna hair & beauty naar de kapper te gaan. Annie die mij altijd knipt weet precies hoe ik het wil hebben, en ik ben iedere keer weer blij en tevreden als ik wegga.