Vaardig, snel, attent en professioneel net goed resultaat!
Behandeling door Team Anna•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Marian•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele nette zaak en onwijs aardig en kundig personeel
Styling door Team van Anna•Mannen knippen
Joris•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Een positieve ervaring. Anna is duidelijk goed in haar werk en was erg netjes/grondig en daarnaast vriendelijk. Ik zal hier zeker in de toekomst terugkomen.
Behandeling door Team van Anna•Gezicht threaden
Carine•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Always a nice treatment! On time and high quality of work!
Behandeling door Team van Anna•Wenkbrauwen - threaden