Altijd professioneel en een nette salon. Anna denkt goed mee, geeft tips en is een echte vakvrouw.
Styling door Team Anna•Mannen knippen
Cor Van der Leemputten•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Anna heeft veel verstand van zaken en de producten die ze gebruikt zijn top! Ik kom zeker terug!
Styling door Team Anna•Vrouwen kleuren
Lara•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Very disappointed by the work done and the rude behaviour of the owner. I’ve never paid so much for being so unsatisfied about my hair. Will never come back, sorry.
Styling door Team Anna•
Vrouwen kleurenToon alles…
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk personeel, goede en nette salon.
Behandeling door Team Anna•Wimpers en/of wenkbrauwen verven