Hele fijne behandeling voor mijn wenkbrauwen. Goed geluisterd naar wat ik wilde en erg netjes gedaan!
Behandeling door Team Anna•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben blij met hoe ik geknipt ben. Ik kwam alleen voor de puntjes. Ik werd geknipt door een jonge meid die nog een beetje onzeker leek. Ze deed er een beetje lang over.
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt en personeel was vriendelijk zoals altijd
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Floor kolsteeg•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele goede ervaring. Mij pony is gered dankzij deze fantastische salon. Hele vriendelijke service en advies over styling en verzorging.