Prima salon in hartje Utrecht (maar wel goed te bereiken). Er hangt een fijne sfeer en de stylisten zijn professioneel en warm. Aanrader!
Vrouwen knippenToon alles…
Malena•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne plek waar je schoonheid gezien wordt.
Behandeling door Team van Anna•Wenkbrauwen - threaden
Melanie•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Volgende keer weer!
Styling door Team Anna•Mannen knippen
Jeroen•12 maanden geleden
Geverifieerde review
De enige die ik vertrouw met mijn wenkbrauwen. Sinds ik hier kom heb ik gewoon volle wenkbrauwen en loop ik oprecht met meer zelfvertrouwen over straat
Behandeling door Team van Anna•Wenkbrauwen - threaden
Hilde•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom iedere maand langs voor de perfecte wenkbrauwen!
Behandeling door Team van Anna•Wimpers en/of wenkbrauwen verven