Ik ga hier altijd heen voor mijn wenkbrauwen en ben nog nooit teleurgesteld. Goedkoop en erg goed!
Behandeling door Team Anna•
Wenkbrauwen harsenToon alles…
Fleur•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardig deskundig personeel. Zij luisteren naar wat jij wilt. En laten je tevreden de deur uitgaan. Geven je goed advies zowel voor je huid als je haar.
Behandeling door Team Anna•
Wenkbrauwen harsenToon alles…
Asha•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is een hele fijne kapperssalon waar het personeel klantvriendelijk is en met je mee denkt super!
Styling door Team Anna•Mannen knippen
Jayden•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk en professioneel! Ik zal zeker terugkomen, nog bedankt!
Behandeling door Team Anna•Wenkbrauwen - threaden
Francesca•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben erg tevreden met hoe mijn kapsel is geknipt.
Voor de tweede keer langs geweest en ik blijf vanaf nu vaste klant!