Het personeel weet altijd precies wat ik wil en ik ga altijd tevreden naar huis.
Behandeling door Team Anna•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Zowel het knippen als het kleuren was perfect. De adviezen die gegeven werden waren heel fijn, maar niets moest.
Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe coupe!
Styling door Team Anna•
Vrouwen kleurenToon alles…
Mandy•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne kapper!!
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Amy Vos•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toppie
Behandeling door Team Anna•
Wenkbrauwen harsenToon alles…
Syranos•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Thanks dames voor de mooie highlights ,super mooi gedaan! Eindelijk iemand gevonden die alles naar mijn zin kan doen en ik niet meer naar verschillende salons hoeft af te reizen voor mijn behandelingen :):) see you soon for my wenkiesssss x