Gezellige sfeer, fijn personeel en altijd met een prachtig eindresultaat tegen een kleine prijs! Aanrader!
Behandeling door Team Anna•Gezicht threaden
Ilja Hiemstra•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed behulpzaam personeel die luistert naar je wensen
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Laura•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb gevoelige ogen en daar hield Anna prima rekening mee. Ze deed rustig aan en deed zelfs even het licht uit om mijn ogen te ontzien (ik zat 10 minuten met mijn ogen dicht naar het plafond gericht). Heel fijn.
Behandeling door Team Anna•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Babette•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
fijne kapper met veel kunde
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijn! Zoontje ging voor de eerste keer naar de kapper: geduldige kapster die precies te werk ging, met de nodige afleiding, een koekje op t eind en de highfives: super!