Erg vriendelijk en resultaat is erg mooi! Kom zeker terug!
Behandeling door Team Anna•
Gezicht threadenToon alles…
Marije•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt, vriendelijk personeel en er wordt echt tijd genomen voor de behandeling
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Anne•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze hebben me heel goed advies gegeven.
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Jammer dat als je vraagt om Anna en bij de afspraak er ook online Anna staat,je toch niet door Anna geknipt wordt. Dit is al eerder gebeurd.
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik heb knippen kleuren en toner beoordeeld. Bijzonder dat Anna meteen zag wat er met mijn haar moest gebeuren. Het zit nu zo goed dat ik weer terug kom bij Anna. Het is een vakvrouw die ook perfectionist is. Chapeau!!