De kapster vroeg wat ik wilde gaf aan wat haar het beste leek. Ze waren erg vriendelijk
Styling door Team Anna•Mannen knippen
Jonas•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon, helemaal tot rust gekomen en ze behandelen je met geduld en aandacht.
Behandeling door Team Anna•
Vrouwen knippenToon alles…
Sonja•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke mensen, er wordt goed naar je geluisterd en ze weten wat ze doen.
Behandeling door Team Anna•
Gezicht threadenToon alles…
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is een mooie en schone salon, waar ik heel vriendelijk en kundig werd behandeld. Ik was met mijn 2-jarige dochter en daar gingen ze ook heel geduldig mee overweg.