Ik had om 8:00 een afspraak en ik werd meteen geholpen. Er werd duidelijk gevraagd naar wat ik voor ogen had en er werd vakkundig advies gegeven. Mijn haar was relatief lang en ik wilde er een stuk af. Mijn haar zit nu een week later nog steeds goed in model en valt goed. Daarnaast was het ook nog ontzettend gezellig en kom ik er zeker terug!
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Charlotte•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed
Styling door Team Anna•Mannen knippen
Anoniem•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Anna was heel zorgzaam en heeft een goede kwaliteit geleverd.
Behandeling door Team Anna•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Myrthe•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne kapsalon: tijdens het wachten kun je lekker tijdschriften lezen aan tafel en krijg je wat te drinken aangeboden. Tijdens de behandeling kun je je drinken, telefoon en tijdschriften lekker op de kaptafel kwijt. Aan de wastafel zit je heerlijk op een zachte leren bank in plaats van op een stoel, dat heb ik nog nooit meegemaakt. De kleur voor de uitgroeibehandeling is mooi gematched met mijn haarkleur. Op de achtergrond staat gezellig en rustgevend Sky Radio op.