Goede ervaring bij deze kapper. Mijn wenkbrauwen waren super strak!
Vrouwen knippenToon alles…
Anoniem•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar werd met zorg gewassen en in overleg met mij tot volle tevredenheid geknipt en gestyled. De goede sfeer tussen de medewerkers en de professionaliteit van de medewerkers zorgen ervoor dat ik hier vaste klant ben.
Styling door Team van Anna•Vrouwen knippen
Sonja•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne ervaring elke keer weer
Behandeling door Team van Anna•
Gezicht threadenToon alles…
Hannah•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ga altijd weer blij met mijn nieuwe coupe de deur uit.
Vrouwen knippenToon alles…
Karin•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing service
Behandeling door Team van Anna•Wenkbrauwen - threaden