Een kleine tip voor de werkgever: als u geen klanten wilt verliezen, stel uw medewerkers dan niet beschikbaar voor diensten waarvoor zij niet volledig bekwaam zijn. Het is namelijk zeer frustrerend om vandaag geconfronteerd te worden met een slechte en onevenredige knipbeurt! Ik geef drie sterren, niet voor de knipbeurt van gisteren, maar omdat ik de eerdere goede diensten in overweging neem. De knipbeurt van gisteren krijgt natuurlijk één ster.
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Gülsüm•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom door een zeer vakkundige en vriendelijke medewerkster geknipt!
Styling door Team Anna•Mannen knippen
Bas•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne behandeling, en prachtig geknipt!
Styling door Team van Anna•Meisjes knippen
Eline•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg goed geknipt door vriendelijk en professioneel personeel. Altijd een goede sfeer en ze nemen echt de tijd!