Mijn haar is prachtig geknipt! Precies zoals ik het hebben wil.
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Zakia•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Really love my new haircut! Everyone was super welcoming and I immediately felt relaxed! Even though we have a bit of a language barrier (I don’t speak Dutch very well) it all worked out perfectly.
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Lisa•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg aardig en kundig team, 100% aanrader
Styling door Team Anna•Mannen knippen
Jochem•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wenkbrauwen zijn mooi gevormd en goed advies gekregen.
Behandeling door Team van Anna•Wenkbrauwen - threaden