Anna and her colleagues not only always make my brunette hair looks great (I go for colour; blowdring or cutting) but also are very kind professionals!
I recommend them !
Styling door Team Anna•Föhnen / Stylen
Vittoria•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Always the best eyebrows here, and a lot of attention to the haircut.
Vrouwen knippenToon alles…
Sam•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd super tevreden! Professioneel, vriendelijk en mijn haar zit elke keer perfect. Echt een aanrader.