Meerdere keren bij ANNA geweest en altijd (meer dan) tevreden en ontspannen vertrokken. ANNA stelt goede vragen, geeft fijne adviezen. Je merkt dat ze weet waar ze het over weet, maar geeft je ook de ruimte om te ontspannen en te bezinnen. En de massage is uiteraard HEERLIJK!
Behandeling door Anna•Ontspanningsmassage
Judith•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Anna weet ontzettend goed hoe ons lichaam en zenuwstelsel werkt en sluit heel goed aan bij wat je nodig hebt!
Annet•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij Anna is er veel ruimte om te zijn wie je bent. Ze helpt je bewust te worden wat er in jouw lichaam gebeurt. Heel fijn!
Lize•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind de aanpak van Anna en de sfeer die ze tijdens een behandeling neerzet, erg fijn. Ze is erg flexibel wat de werkzaamheden betreft: als ze iets tegenkomt wat extra aandacht behoeft, dan pakt ze dat ook direct aan (wel in overleg, uiteraard). Erg prettig en ook een top-massage, wat mij betreft!
Danny•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Anna is professioneel en heel kundig. Ze stelt je direct op je gemak en maak het een fijne ervaring