Ik had vandaag een ontspanningsmassage bij Anna. Wat een ontzettend fijne massage was dit. Goede druk en met warme en zachte handen gegeven. Ik kom absoluut vaker terug!
Elodie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne massage gehad! oorspronkelijk een ontspanningsmassage geboekt, maar na het aangeven dat ik last van de schouders had besloot Anna ter plekke om hierop te behandelen met een diep tissue behandeling. Erg fijn de persoonlijke aandacht.
Behandeling door Anna•Ontspanningsmassage
Maria•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat was dit een fijne ervaring!
Behandeling door Anna•Ontspanningsmassage
Isoura•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn en zelfs leerzaam!
Behandeling door Anna•Deep tissue massage
Annemieke•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne massage en het gevoel dat ze echt goed naar mijn lichaam heeft gekeken.