Het was weer een erg fijne behandeling van Anna. Zoals altijd. Bedankt topper!
J.v.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer fijn, zoals ik van Anna gewend ben.
Behandeling door Anna•Ontspanningsmassage
Anoniem•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg prettig. De omgeving was fijn, Anna heel fijn, ze luistert en kijkt goed. Denkt mee en na gesprekje een goede massage, in mijn geval, gericht op de klacht. Erg top en aan te raden
D.H.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Anna, wat ben je fijn in je communicatie, kundig en ik kom zeker terug.
M.V.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik voel nu al een stuk meer ruimte in mijn heupgewricht. Volgende keer nog dieper! Dankjewel Anna