Eerste keer voor mij deze salon. Wist niet wat ik kon verwachten heb vooraf geen reviews gezien maar het was allemaal prima voor elkaar. Yuri was vriendelijk, zorgzaam en werkte gedetailleerd. Leuk was ook dat je echt wordt ontvangen. Dat is voor mij nieuw. Met een tevreden gevoel deze salon verlaten.