Very happy with my new nails! Probably the best manicure I’ve had in Tilburg! Salon is very clean and nice and Romy is very professional
Behandeling door Romy•Gellak manicure
Petra•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Kundig & netjes werk
Behandeling door Romy•Nagelversteviging
Marjolein•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn geholpen aan hele mooie nagels . Topper!
Behandeling door Romy•Nagelversteviging
Maureen•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Romy heeft verstand van zaken: werkt deskundig en heel precies.
Ik heb sinds kort biab-nagels. Ben net voor de 2e keer bij haar geweest.
Doe er gewoon alles mee! Hoef er niet extra voorzichtig mee te zijn.
Ben blij!
Aanrader.
Behandeling door Romy•Nagelversteviging
Diet•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij Romy ga ik altijd blij de deur uit! Gezellig en goed in haar werk.