Echt zo blij weer! Nicky is super secuur en het is altijd heel gezellig, ruimte voor een grapje en met super mooie nagels de deur uit, elke keer weer! Ze is echt de beste in almere, en mijn standaard ligt hoog. Ben bij veel andere geweest en nooit zag het er zo mooi uit als bij nicky.
Behandeling door Nicky•Gellak manicure
Nikita•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mijn duimnagel is iets te kort gevijld maar voor de rest ziet het er mooi uit