Heel blij met het eindresultaat! Mijn nagels zien er weer prachtig uit. Nicky werkt heel netjes en zorgvuldig. Bovendien vond ik het ook heel gezellig! De volgende afspraak staat alweer gepland 😃
Behandeling door Nicky•Nagelversteviging
Josta•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zo blij met m’n nagels ❤️
Behandeling door Nicky•Nagelversteviging
Melanie•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hell blij met mijn nagels! Zijn echt mooi geworden en precies wat ik wilde. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en goed uitgelegd hoe het allemaal werkt.
Behandeling door Nicky•Gelnagels
Gwen•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Geweldige meid, geweldige nagels van hoge kwaliteit en een ontspannen sfeer.