Ik ben naar huis gegaan met prachtig gestylde wenkbrauwen!
Behandeling door Nicky•Wenkbrauwen - threaden
Rebecca•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig!
Gastvrij, professioneel en super aardig!
Behandeling door Nicky•
Wenkbrauwen harsenToon alles…
Kristel•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ervaring bij Nicky. Voor het eerst mijn nagels laten doen , BIAB babyboom. Gastvrij, hygiënisch, professioneel , commercieel en klantvriendelijk! Legt alles goed uit, vooraf, tijdens en ook na de behandeling. Werkt op tijd maar neemt de tijd! Helemaal TOP dus.
Behandeling door Nicky•Nagelversteviging
Thea Adriana•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Love it!
Behandeling door Nicky•Nagelversteviging
fransis•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze zet mooie nagels, is vakkundig geeft goed advies en is heel aardig!