Deze keer mailadres voor bruiloft. Het is helemaal geweldig, heel blij mee.
Behandeling door Nicky•Gellak manicure
Patrice•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mn nagels werden netjes en deskundig gedaan. Helemaal blij mee. Echt een aanrader!
Behandeling door Nicky•Nagelversteviging
Tiny•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service met het herstellen van mijn afgebroken nagels😃
Behandeling door Nicky•Nagelversteviging
Claudia•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super salon
heel relaxte sfeer
super aardig
en wat kan ze mooie nailart zetten
Topper!
Behandeling door Nicky•Nagelversteviging
Nicole•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Inmiddels voor de derde keer bij Nicky geweest. Gellak blijft mooi zitten, dat is ook wel logisch aangezien er zeer zorgvuldig wordt gewerkt om het er netjes op te krijgen. Deze keer had ik ook op twee nagels nailart (Amerikaanse vlag) die ze zo “even” superstrak erop heeft gezet. Dat zegt genoeg over haar talent!