Voor een ontspanningsmassage vond ik het ietwat hard, maar ik zat dan ook aardig vast en had pijnlijke spieren. Dag erna soort van spierpijn, maar geen pijn meer. Dus het heeft wel goed geholpen.
A very nice relaxing massage and good value for the money!
Behandeling door Nok•Ontspanningsmassage
Cerrie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne massage, wel erg onpersoonlijk. Het enige wat er is gezegd is, "omdraaien" en "klaar". Ik hoorde wel dat de andere masseuse naast mij vroeg aan haar cliënt of ze ergens last van had etc. ligt dus echt aan de masseuse.