ik heb verschillende masseuses gehad en ik heb een favoriet toch heeft ieder haar stijl techniek de massages zijn goed of je nu voor ontspanning komt of je stress knopen losmaken.de behandeling, de zachte klanken, de warme olie heerlijk.
Ik zou alleen aan de gasten vragen als je de salon binnen stapt zachtjes praten de kamers worden gescheiden door gordijnen enige stilte zou prettig zijn voor de mensen die behandeld worden, alvast bedankt
Behandeling door Jam•Hoofdmassage
Sylvia•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Een fijne, ontspannende behandeling in een prettige sfeer.
Behandeling door Masseur 2•Ontspanningsmassage
Ingrid•4 maanden geleden
Geverifieerde review
It was nice, perhaps a bit more pressure needed but overall nice place and clean
Behandeling door Masseuse 1 -duo•Ontspanningsmassage
carmelina•4 maanden geleden
Geverifieerde review
The masseur was thorough and provided satisfactory service. I do recommend the place. I go there every week