Schoon en prettige sfeer. Nok is uiterst nauwkeurig.
Behandeling door Nok•Manicure
Bianca•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het was een bijzondere ervaring. Fijne salon om in te zijn. Er werd niet gesproken vond ik wel prettig. Was fijne intensieve massage. En een heerlijk kopje thee tot slot.
Behandeling door Masseuse 1 -duo•Aromatherapie-massage
Wilma•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd top. Dikke aanrader deze plek! Je kunt aangeven wat je wilt qua stevigheid en stevig is ook echt stevig op de plekken waar het nodig is.
Behandeling door Nok•Deep tissue massage
Pim•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Geweldig!
Behandeling door Masseur 2•Lomi Lomi massage
Antonio•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb eerder massages gehad maar nooit zo goed als hier. Entree kan mss iets gezelliger. Maar de dames zijn kundig en aardig. Wij komen zeker terug