Aangegeven bij de reservering dat ik graag een zachte ontspanningsmassage wilde. Het was daarentegen een (te) stevige massage. Maakte het beduidend minder ontspannen
Behandeling door Masseur 2•Ontspanningsmassage
Ron•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een leuke ervaring, alles was leuk voor mij, maar het was een beetje cool voor mijn vrouw. (haar heeft het altijd koud :))
Behandeling door Masseur 2•Duo-massage
Furkan•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg prettig, kan niet anders zeggen!
Behandeling door Nok•Thaise massage
MS•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Vakkundig en ontspannend
Behandeling door Masseur 2•Duo-massage
Maurijn•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
eerste keer dat ik hier kwam. Ik ging naar het verkeerde adres en de medewerkers waren zo aardig, vriendelijk, begrijpelijk dat ze 1 uur opschoven zodat ik er op tijd was. Ik heb een leuke ervaring gehad en ik ga zeker nog eens terug.