Na een ontspanningsmassage voel ik mij zeer ontspannen.
Behandeling door masseuse 1F•Ontspanningsmassage
Kowsar•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele lieve, rustige mensen, goede sterke massage maar ze houden wel rekening met de pijnpunten van je lichaam. Zeer tevreden!
Behandeling door masseuse 1F•Thaise massage
Sandra De Ridder•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Was super goed! Super schoon, hele lekkere massage.
Behandeling door masseuse 1F•Thaise massage
Resa•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed
Behandeling door masseuse 2•Aromatherapie-massage
Kristy•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De ontvangst was hartelijk, maar de masseuse was onervaren/had haar dag niet. Ik vroeg om extra aandacht voor de nek en onderrug, maar ze deed haar eigen ding. Feedback aangekaart, maar ze lachte het weg. Onderrug nog steeds vast en €56 weggegooid.