Was een andere behandelaar ipv Jam. Vrij hardhandig en gehaast (stond binnen 30 minuten weer buiten), bloedende nagelriem aan mijn grote teen. 0 ontspanning of wellness gevoel. Wellicht had het er mee te maken dat ze het best druk hadden vandaag, maar toch was het jammer.
Behandeling door Jam•Manicure
Samantha•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne massage, lieve dames ook. Voor herhaling vatbaar.
Duo-massage
Lisa•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer heerlijk! Alle spieren weer lekker los en lekker ontspannend. Echt een aanrader.