Goede massage, vriendelijk personeel. Mooie zaak, netjes en schoon.
Ontspanningsmassage
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Tijdens de behandeling kwam er een medewerker binnen om te werken. Ze was heel aardig maar teveel aanwezig, ze sprak vrij hard. Ik heb daar persoonlijk geen problemen mee, maar ik kan me voorstellen dat er klanten zijn die dat vervelend vinden.
Behandeling door masseuse 1F•Pedicure
Sandra•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne, schone en heerlijke salon.
Ik raad iedereen aan om hier heen te gaan.
Behandeling door masseuse 1F•Aromatherapie-massage
Anne•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Great massage! She fixed my tension spots and left me feeling great.
Behandeling door masseuse 1F•Aromatherapie-massage