Wat een fijne salon! Er wordt goed geluisterd naar je wensen en het resultaat is elke keer weer top. Mijn nagels blijven lang mooi en ik krijg vaak complimentjes. Absoluut mijn vaste adres!
Behandeling door Jamie-lee•Builder gel manicure
Suzy•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Perfect Biab and lovely detailed nail art! Thank you will come back
Behandeling door Jamie-lee•
ManicureToon alles…
Shiva•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om bij Jamie mijn nagels te laten doen. Ziet er mooi en verzorgd uit.
Behandeling door Jamie-lee•Builder gel manicure
Nancy•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer een hele fijne ervaring bij Jamie. Biab ziet er prachtig uit!