Jamie is erg goed in haar vak. Er heerst altijd een gezellige sfeer. Het is echt even een momentje voor jezelf
Behandeling door Jamie-lee•Builder gel manicure
Sabrina•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Jamie-lee is my favorite manicurist I’ve ever had. She is very attentive and professional, and I also enjoy her kindness and our chats. Each BIAB lasts very long, and my nails feel healthy and strong. I will continue to keep coming back :)