M'n nagels zijn weer prachtig door de behandeling van Jamie-Lee.
Jamie-Lee is een leuke lieve spontane dame, de salon ziet er mooi en fris uit.
Ik kom zeker weer terug.
Behandeling door Jamie-lee•Builder gel manicure
Indy•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een heerlijke verwennerij om mijn nagels door Jamie Lee te laten doen. Ze praat makkelijk en is erg vakkundig en efficiënt. Zeker een aanrader!
Behandeling door Jamie-lee•Gellak manicure
Terry•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Thank you very much! Great manicure xxxx
Behandeling door Jamie-lee•Manicure
Emily•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooie Biab! Erg blij ermee en Jamie-Lee is erg aardig en gezellig. Tot de volgende keer :-)
Behandeling door Jamie-lee•Builder gel manicure
Stephanie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier heel graag! Fijne salon, Jamie is super lief en gezellig om mee te kletsen! M’n teennagels zijn helemaal klaar voor m’n vakantie💃🏻