De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
477 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Hele fijne salon! Jamie Lee is heel professioneel en vriendelijk. Goede keuzemogelijkheden ook. Ik ga altijd super tevreden weer de salon uit!
relaxte sfeer, mooie wenkbrauwen ook 😎
Bij Jamie-Lee is de allerbeste en de allerleukste nagelstylist van Amsterdam. Mijn biab is weer perfect!!
Als altijd behandeld met liefde en aandacht. Jamie is mijn go-to!!
Ik krijg zoveel complimenten over mijn french manicure biab nagels! Jamie is the best😻
34
1
34
35
36
81
36