Jamie heeft mijn bruidsnagels gedaan en ik ben er helemaal verliefd op! Zij heeft echt oog voor detail en werkt heel netjes. Bovendien is ze altijd warm en vriendelijk bij elk bezoek en ik vind het altijd heel gezellig om met haar te kletsen. Dankjewel Jamie! 🫶
Behandeling door Jamie-lee•Builder gel manicure
Leila•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Top
Behandeling door Jamie-lee•Gellak pedicure
Sabrina•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
M’n nagels zien er weer super netjes en verzorgd uit.
Behandeling door Jamie-lee•Builder gel manicure
N.•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Beste van Amsterdam!
Behandeling door Jamie-lee•Builder gel manicure
Thijme•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd weer super fijn om bij Jamie langs te gaan. Heel blij met mijn nagels.