Het was heel gezellig en mijn nagels zijn prachtig!
Sterre-Luna•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooiste nagels van Breda!
Kim•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service! Heel erg vriendelijk en klantgericht.
Patty•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne ervaring na de vorige salon! En ook nog superblij met het resultaat. Sowieso tot een volgende keer!
Jantine•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I would recommend her to my friends. Even though it was my first time there she was so kind and we talked like we’ve known each other for a long time. Clean, on time, super manicure and precise. Definitely coming back!