Echt n heerlijke behandeling door n goede en vakkundige Schoonheidsspecialiste!
Behandeling door Iwona•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Petra•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo precies! Echt n vakvrouw.
Behandeling door Iwona•
Gellak pedicureToon alles…
Simone•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Angelique was ook oplettend, ervaren, gastvrij en uitzonderlijk
Behandeling door Angelique•Facials / Gezichtsbehandelingen
Paul•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
I would kindly recommend Monika.
Gellak manicure
BIRUTE•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke ontspannende pedicure gehad van Monika. Super professioneel en vriendelijk. In een mega onhandige move smudgede ik na de topcoat meteen 1 nagel, maar Monika stelde me gerust en lakte ‘m glimlachend over. Super service 😊