Ik ga altijd voor mijn voeten naar de Aveda Salon. Altijd leuk , vriendelijke gastvrije sfeer, deskundig treatment!
Pedicure
Dorothee•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Had a beautiful experience at my 1st vist to the Aveda Spa in Den Haag - I will be back..
Manicure
Britta•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben heerlijk tot rust gekomen. De beauticians doen er alles aan om je te laten ontspannen en je van alle gemakken te voorzien. Na de hamam kreeg ik zelfs een föhn en borstel om mijn haar weer perfect in model te brengen.
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Poonam•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Tania was amazing!
Gellak pedicure
Cat•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Iwona was wonderful and worked so carefully. My manicure and my first microdermabrasion treatment went smoothly. I can highly recommend Iwona. She knows what she's doing and is super friendly!